Visie

Wij staan voor waardevol, talent geörienteerd en toekomstgericht onderwijs. Het is onze taak om de leerlingen leerhoudingen en leervaardigheden aan te leren waarmee zij zich straks verder kunnen ontwikkelen op het vervolgonderwijs. Wij zijn er van overtuigd dat de maatschappij mensen zoekt die d.m.v. hun houding en vaardigheden niet opgeven, nieuwsgierig zijn, hun fantasie gebruiken, samenwerken en plezier beleven aan leren.

In alle leerlingen schuilen talenten en wij begeleiden en ondersteunen onze leerlingen bij het ontdekken en ontwikkelen van die talenten. Met deze talenten op zak kunnen de leerlingen later succesvol zijn. Door middel van kwalitatief- en  toekomstgericht onderwijs bereiden wij de leerlingen grondig voor op hun vervolgstappen die zij nog gaan maken. Wij dragen vanuit onze toekomstgerichte visie op het onderwijs bij aan de ontwikkeling van competente en zelfstandige leerlingen, die weten wie ze zijn en die eigenaar zijn van hun eigen talenten.